pink kitchenaid

Vilken tjej älskar inerst inne inte rosa? Jag gör det och hade jag fått bestämma precis hur jag skulle vilja ha det i mitt hem så hade det kanske blivit lite för mycket rosa. Vilken tur att jag har min händige man som avskyr färgen. 

Men tillbaka till jag skulle skriva om. Sears har väl alla hört talas om, ni vet den där megastora kedjan som sponsrar med allt i Extreme Home Make Over? (Bara jag som följer slaviskt? Man kan liksom inte låta bli). Sears har en webbbutik OCH en funktion där du ser allt i svenska kronor istället för dollar. OCH det fraktar till sverige! (kostnaden är jag lite osäker på dock)

Sears har en liten underbar serie köksutrustning för oss Rosa-fantaster som kanske är lite dyra för oss flesta, men ack så fina!





 

Bara ett litet urval ur serien..

 

Martina



Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Tack så mkt!

Är dock inte så intresserad av inredning eftersom jag inte får plats med fler saker i mitt rum xD

2011-01-03 @ 22:13:27
URL: http://sarasomskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0